Ännu en blandad kompott



Mawuli hjälper Jenny med tvätten, Mawulis pappa är byns "galna" alkis, och mamman tror jag inte han har någon kontakt med. Men via gruppen "barn som vill gå i skolan" på facebook så har han fått börja gå i skolan, Och även fått kläder(Han har alltid bara gått i ett par slitna kalsonger). Jenny lär honom hur han ska tvätta sina nya kläder.



Och här är en uppsättning av dom nya kläderna



Tjej som brukar hänga här utanför huset



En av miljoner lätta motorcyklar i det här landet



Det är marknad i Aneho, på gatorna en bit bort från marknaden är det avslaget



Lite "smygtagna" bilder från marknaden, Då marknadstanterna inte direkt är några linslusar



Och samma här



Bernard hjälper mig leta efter Jenny och Marie



Kanske ska köpa en kattunge för 30 spänn? Dom äter katt här



Men jag satsade på min första hamburgare på den Afrikanska kontinenten,Inne i huvudstaden Lomé.
Så nära Mcdonalds som det går att komma här nere!

Kommentarer
Postat av: Astrid

Nää, inte äta katt!!

2011-03-31 @ 16:07:39
URL: http://astridv.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0